A Webleltár 2014 rendszer célja a költségcsökkentés és a környezetvédelem. Az eszközök, anyagok optimális elosztása, kezelése, újrahasznosítása által csökkentheti a beszerzési költségeit, növelheti az eszközök élettartamát, folyamatokat optimalizálhat. A Webkészlet rendszerrel tovább növelheti a hatékonyságot.

Az okos funkcióinak használata a rendszer árának gyors megtérülését eredményezi.

Okos funciók:

    • Elfekvő készlet rendszer
    • Okos ház támogatás
    • Garancia kezelés
    • Karbantartás, javítás naplók ütemezhető figyelmeztetések
    • Automatizált figyelmeztetések
    • Dokumentumtár
    • Kellékanyag gazdálkodás
    • Személyre szabott jogok
    • Figyelmeztetők
    • Statisztikák
    • Kimutatások
    • Leltározás, hiány, többlet kimutatás
    • Belső üzenő rendszerünkkel döntéseit azonnal érvényre juttathatja
    • Smart selejt modul
    • Dolgozói hatékonyság növekedés

 


 

INREGRÁLT RENDSZEREK


A Webleltár 2104, Webkészlet és Webmunkaügy rendszerek integráltan működnek. Ezáltal a szükséges adminisztráció nagymértékben csökkenthető a kezelés leegyszerűsödik, hiszen minden adatot csak egyszer tárolunk. A kollégák leterheltsége a lehetséges minimumra csökken, a közös kommunikációs rendszer pedig segíti a kommunikációt.

Közös adatok

  • Kollégák adatai
  • Helyiségek adatai
  • Eszköz adatok
  • Beosztás adatok
  • Dokumentumegosztás
  • Üzenő rendszer E-mail-re is
  • Automatikus figyelmeztető üzenetek

 

 

 

WEBLELTÁR


A Webleltár 2014 célja a költségek csökkentése. Eszközeit, azok tartozékait, anyagait,  naprakészen pontosan tarthatja nyilván. A költségek tovább csökkennek a figyelmeztetők és kiegészítő szolgáltatások használatával.

  • Elfekvő készlet
  • Garancia kezelés
  • Eszköz szervíz és karbantartás modul
  • Kellékanyag gazdálkodás
  • Okosház modul
  • Smart selejtezési modul
  • Önleltár, gyors leltár, jegyzőkönyvek

 

 

WEBKÉSZLET


A Webkészlet rendszer a költségcsökkentés terén kiterjesztett lehetőségekkel ruházza föl. Akár az otthoni fotelből, vagy egy konferencia szünetében is irányíthat, felügyelhet, és hozhat döntéseket. A legapróbb beszerzésektől a komoly rendelésekig mindent valós időben felügyelhet. Az automatizált készletgazdálkodás kollégáit is segíti, az adminisztráció pontossága nő, a munkamennyiség csökken. Statisztikai lekérdező rendszerünkkel összehasonlíthatja a korábbi időszakok, és a jelen eredményeit, ezáltal a káros tendenciák idejekorán kiszűrhetőek, az előremutató kezdeményezések erősíthetőek

 

 

WEBMUNKAÜGY


A Webmunkaügy rendszer elsődleges célja, hogy a vállalkozások, intézmények nagyobb költségektől mentesen oldhassák meg a munkaügyi nyilvántartások problémáját. Nincs szükség semmiféle kártyára, beléptető rendszer telepítésére a működéshez. A beosztás tervezése egyszerű, a folyamatok automatizáltak. A tervezési eszközök segítségével hatékonyabbá válhat a munkaidő kihasználás. A munkafolyamatok ellenőrzése is javulhat. Továbbá sok munkaügyi folyamatot automatizálható a rendszer segítségével. Valósidejű beosztás és heleyettesítő rendszer könnyíti a kollégák munkáját, csökkentve a leterheltséget.